natt uppdatering

Hej allesammans.

Blev en lite nattlig uppdatering på bloggen idag. Klockan är snart två och jag borde sova men vet inte om jag har riktigt ork till det. Det finns sådana dagar då man inte orkar sova. Idag har jag legat ute och solat men det gick inget vidare men solbrännan. Men har jobbat lite på mina läxor. Ska se om jag hinner med lite plugg idag med. På eftermiddagen fick jag och evelina fota ryck och gick ut och tog jätte många bilder. Var riktigt kul. Vi träffa några killar som var från något ställe en bit härifrån där vi var och fota.

På kvällen kom Jonnee så gick han, jag och evelina ut och fota ännu mer men blev inte lika många bilder som det ble under dagen eftersom det var så mörkt på kvällen. När vi fotat färdigt gick vi upp på mitt rum och snacka lite och börja kolla på film. 2012 kollade vi en bit på. Sen tröttna evelina på filmen så hon gick in till frank och sov. Efter typ en halvtimme var även Jonnee tvungen att dra hem så då blev ja ensam här så bestämde mig för att slänga in ett inlägg innan jag somnar. Tänkte att ni även ska få lite bilder. Har inte varit så duktigt med det men här kommer några från idag.




Sitter och kollar upp mot himmelen



Skor. Tyckte faktiskt om den här bilden.



Står och betraktar solnedgången.


Nu ska jag gå och lägga mig. Ha det så jätte bra. Pussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0