Fika med kusin

HejHej

Idag har jag varit inne i stan och fikat med min kusin. Men det hade kanske inte gått vägen. För det var namligen så att jag inte hade jätte mycket pengar kvar på mitt busskort och det saknades två kronor men då var det en jätte snäll busschufför som körde så jag fick gå på barnbiljett så jag kom till stan. Tummen upp för honom.

Men jag skulle även lämna tillbaka malins tandborste som hon glömde här men det glömde jag bort imorse så det kom jag på när jag nästan var inne i stan. Så det var inte så kul. Lite klantigt men sont som händer.

Gick hem till kusinen och kollade hur hon hade det. Hon har flyttat ihop med en kille. Det var riktigt fint faktiskt. Hon åt lite snabbt och sen gick vi ner på stan. Det blev att vi satt oss på lindhals o tog en fika där. Sen gick vi till henne igen och jag hämta mina saker och sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och snart göra lite läxor. Imorgon är vi igentligen lediga men ska till skolan och sy på en klänning som jag håller på med i syslöjden.

ha de jätte bra!! pussheei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0