dålig uppdatering

Hej allesammans.

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att uppdateran nu ett tag. Men det var som jag sa, det hr varit stressigt i skolan o sen fick jag en liten blackout på vad jag skulle skriva om.

I lördag var jag iaf på Ullared och shoppade. Blev lite dyrt den här gången men det var värt det för jag hitta så mycket saker jag behövde (eller inte)  som jag handlade. Kanske lägger ut några saker som jag köpte imorrn. Men inte ikväll för nu är kl 23.08 och snart dags för mig att sova. Det är ju måndag imorrn och det innebär skola.  Men det är vett och ettikett dag imorrn inför anslutningsmiddagen med allt vad det innebär. Men det kan nog bli trevligt.  Nu ska jag iallafall så så ni får ha det så jätte bra.

Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0