stekar dag idag

Hej allesamman.

Idag har det varit en riktigt härlig dag. Jag och Rebecka har varit på hageb centrum, jag handla lite hårnålar till uppsättning till avsutningen. När vi var på väg hem släppte vi av becka och sen åkte mamma och jag hem och åt en lätt lunch. Efteråt åkte mamma iväg till micke som är på flygtävligt och jag gick ut och la mig och sola helt underbart.  Varmt  o gött, vid kl 4 gick jag in för att solen gick i moln. Satte mig vid datorn en stund och sen laga jag lite mat. Blev stekt marinerad kyckling med sallad. Blev riktig gott faktiskt. Ikväll ska malin sova över och imorrn drar vi in till stan. Nu skag jag gå o va lite social med henne. Ha det så jättebra och sov gott!

Pussheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0