städ dags

Tjululuu
Nu är det dags för städning här snart. Det har varit en kul dag men det har gått väldigt väldigt fort. Lunchen kanske inte var den bästa men den gick ner och som efterrätt unna jag mig en marabou chokladkaka med polka smak. Första gången jag testa den men den var verkligen hur god som helst! jag rekommenderar starkt att ni ska testa den!
Men nu ska jag snart gå och städa sen blir det att åks hem direkt. Lyckades inte ragga upp non som ville fika på stan. Men måste ändå städa rummet lite. Det måste ju vara lite städat när man får främmande i helgen. Det är ju trots allt midsommar. Ska ni kanske lägga 7 sorters blommor under kudden
för att få redan på er stora kärlek?
VA SKA ALLA LÄSARE GÖRA I MIDSOMMAR??


ha det så bra nu resten av denna underbara dag!
Puuussheei



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0