Snart ledig

Hej på er!
Idag bara känner jag hur mycket energi jag har och hur glad man blir av det här jobbet. Alla är så glada och snälla. Riktigt grymt! Ångrar verkligen inte att jag tog jobbet! Hoppas man får komma tillbaka hit nästa år!
Just nu är det jag som sitter inne vid datan sen kommer wendy och byter av mig så då får man gå ut lite. Idag är det expidition så det är inte så många som är här idag. Egentligen är det dags läger idag men efter som det är special vecka så är det inte något. Fick även ändrad arbetstid. Egentligen skulle jag jobba mellan 8-15.30 men det blev ändrad till 12- 19.30. Blev lite skönt med sov morgon men det som är tråkigt är att jag hade planerat in en sak men det fick jag avboka. Nu ska jag ha det fortsätt allmänt trevligt med ungdomarna här så ni får ha det så bra denna underbara dag!
Puusheei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0