skratt dag med familjen flum

Heej på er!

Idag har det varit en riktigt skratt dag hemma hos mollie. När jag kom till mollie satt lotta, mollie och katie utanför. Fick testa att vaxa bena en strimma så tror faktiskt jag ska lägga ner pengar på att göra en vaxning. Det blev lent o fint. Senare fick Mollie och jag gå och köpa glass i kiosken. Mums!

Nu har vi precis ätit, hemma gjorde fetoostbiffar med hamburgebröd och pomme. Riktigt gott! Tummen upp till lotta som gjorde denna goda mat.


Nu ska Mollie och jag snart bege oss upp till mårn och sitta där en stund innan träningen börjar. Var ett riktigt bra tag sen man träna nu faktiskt. Men nu ska jag bege mig utåt. Hoppas alla får en jätte trevlig kväll!


Puussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0