pömsig!

Hej på er!

Just nu är jag riktigt trött. Var upp i mårn och körde ett pass affro med Mollie. Snacka om att man kände sig otränad! Va typ helt slut efteråt, iallafall i benen. Men där sluta inte det roliga. efter passet var det bra att sätta sig på cykeln och börja trampa hemmåt. Det är skönt att jag har mest plan mark och inte några direkta uppförsbackar. När man kom hem satter jag mig i köket och prata lite me mamma.

Men jag kollade ner på mina tår och insåg. Nu är det faktiskt dags och byta färg, den börja bli lite sliten, så det var bara hämta nagellacksbortagning, pads och ett nytt nagellack. Körde på det klassiska, RÖTT. Precis när jag blev färdig kom micke hem så han och jag åt lite kvälls mat.

Sedan bar det av in i en välförtjänt dusch. Det var himelskt. så nu ligger jag nerbäddad i sängen och skriver in ett  litet snabbt inlägg innan det är dags och sova. Får inte va uppe för länge idag eftersom jag ska upp och jobba imorrn. Men det är bara kortdag så jobbar bara mellan 9-14, ska bli lite skönt. Sen i helgen är det ju också midsommar. Det har jag nästan totallt glömt bort. Men för mig blir det iallafall vara hemma och chilla lite med familjen. Vi får besök så då ska vi äta glass och jordgubbar och grilla lite senare på kvällen.

Är det någon mer än jag som älskar att äta jordgubbar på midsommar? Det hör ju nästan till eller vad tycker ni??

Nu ska jag iallafall avsluta detta inlägg och gå och sova! Men ni får ha det så jätte bra så skriver jag något imorrn.


Puuusssheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0