På badet

HejsanSvejsan

Idag har jag varit med malin hela dagen.  Först åkte vi och hämtade vi min klänning som jag hade fått uppsydd efter det skjussa mamma ner mig och malin till himpan där vi sola och bada. Vi träffa även två av malins kompisar som vi va lite med. När vi hade badat klart gick vi hem till malin och på vägen köpte vi en kycklingsallad som vi delade på när vi kom hem till hennne. När vi ätit upp cykla vi till basketplanen och spela lite basket och fotboll. Vid kl 6 började vi cykla neråt stationen så jag kudne ta pendeln hem. Men vi fick ju sitta där ett tag. När jag kom hem såg jag hade jag hade fått en jätte solbränna på ryggen, inte alls skönt. Fick också hjälpa mamma skriva på 24 namn på olika kuvert som hon ska skicka ut. Nu ska jag städa mitt rum lite snabbt och sen ska jag stup jag säng för är hur trött som helst. Men ni får ha det så jätte bra

Puusssheeei <3


Vilka tycker det ska bli skönt att sluta skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0