ouups,

Nu var det väldigt länge sen jag uppdatera men har inte riktigt haft orken till det och så har det varit mega mycket på gång så jag knappt har hunnit pusta ut.

Några stora saker som har hänt:

1. Jag har slutat skolan nu. Nionde klass avklarad, ingen mer grundskola. Det känns lite konstigt att man inte ska få komma tillbaka till sin underbara klass något mer. 9c, för mig har det varit den bästa tiden i grundskolan. Kan inte beskriva vilken underbar klass ni är! Tack så jätte mycket till våra klassföreståndare ulla och johan som har varit med oss under dessa tre år.

2. Jag har varit på konsert och kollat på Kiss. Det är var helt otroligt, vilken upplevelse, man fick även chansen att kolla på europe och mustasch. Vet inte mer hur man ska beskriva det. Kommer ladda upp lite bilder så småningom när jag har fått ro att göra det. Lovar ska bli bättre på bilder.

3. Jag har börjat jobba. För er som inte vet ska jag jobba på stadium sports camp nu i sommar. Det har bara varit uppbyggningsvecka den här veckan. Inte allt för roligt men det är ändå intressant att se hur mycket som måste göra inför ett evenemang. Imorgon kommer första omgången barn. Det var bara en liten skara som tur va. Då hinner man komm in i det hela lite innan det stora klungorna kommer.

Det var nog de största sakerna som har hänt sedan jag uppdaterade senast. Kanske blir lite bättre eftersom jag kommer kunna ha tillgång till dator lite mer nu. Men ska försöka uppdatera så snart som möjligt igen. Även försöka fixa till en personlig header till bloggen. Men nu ska jag sova så man har krafter att jobba imorrn. Idag gick det inte så bra eftersom jag var helt genomförkyld och matt. så har sovit ungefär 4 timmar redan idag. MEn får hoppas att alla andra inte är sjuka.

Ni får ha det så jätte bra

Puussheei<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0