näst sista konserten tillsammans

Hej på er!

Idag har det varit en riktigt lugn dag i skolan. Vi var nere i bilden nästan hela dagen. Efter skolan gick jag lite snabbt till syslöjden och sydde ihop min klänning. Två saker kvar att göra sen är den klar. Hoppas jag hinner. Vi har en lektion imorrn så.

Idag på kvällen var det vårkonsert. Det var riktigt slappt. De andra åren har vi alltid fått städat o plocket undan men iår slapp vi. det var två ggr som musikerna spela. Vid första spelningen så åkte jag på att sälja lotter, men bäst som man är på det så sålde man slut på typ 5 min. Sedan blev dat att stå inne o kolla på musikerna, men man orka inte stå hela tiden så vi gick ut och flumma och prata lite. Till andra föreställningen kom Jonnee och kollade, eller ao det blev väl mest att lyssna utanför eftersom det var så enromt varmt. När allt va slut stod vi utanför och prata lite och sen skjussa Jonnee hem mig o typ kolla på min brorsa bil lite innan han åkte hem igen. Nu ska jag nog gå och sova snart. Imorrn blir det lugnt på dagen och på kvällen ska jag gå på en kurs så jag snart kan börja övningsköra! längtar riktigt mycket.

Det var allt för mig idag. Slänger nog in ett imorrn innan kursen eller på någon lektion. Men ha det jätte bra och sov gott.

Pussheei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0