mycket skriv om jobb.......

Jag börjar känna att jag skriver väldigt mycket att jag är på jobbet nu för tiden. Nästan varje inlägg innehåller ordet " jobbet" minst en gång. Men antar att det blir så när man jobbar mycket, Har inte tid eller ork att göra något när jag slutar så blir inte så mycket variation.
Men idag har jag faktiskt varit och fikat med Jhimmie. Det var verkligen länge sen jag träffa honom, träffa honom senast i påskas. Så det var riktigt trevligt. Vi satt och fika på coffea house by george. Smaka deras blåbärs paj. Den var faktiskt inte lika god som den såg ut men den var god. Det var bara lite väl söt för min smak. Den hade nämligen mandelmassbotten och jag är inte jätte förstjust i det.
Men nu ska jag gå och äta så ni får ha det så bra.
Puussheeei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0