lördag = arbete

go' förmiddag på er !
Mår alla bra idag? Jag mår mycket bättre än igår, jag låg deckad hela dagen och det sluta med att ja knappt kunde somna på kvällen men lyckades ungefär vid kl 12. Detta är ett sent klockslag om man ska va på jobbet kl 8 men min mamma va så jätte snäll så hon körde mig dit idag. Nu står jag inne på AT i data hörnan och väntar på att ungarna ska dyka upp, första incheckningen tror jag va vid kl 11 så dom borde väl komma snart.
Idag på morgonen fick jag och några andra börja med att soppa en stor yta utanför entren, inte speciellt kul, fått en blåsa i handen. Vet inte riktigt vad som ska göras idag med det märker vi. SLutar vid halv 5 idag och då kommer bror och hämtar mig, Marianne och Kjell ska komma till oss idag så kanske hinner hem till fikat.
Nu ska jag gå och kolla om det kommer lite ungar. Hade bra!!
Puussheei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0