inpulsbad och film

Gokväll Gokväll

Nu borde väl jag igentligen sova, men tänkte bara lägga in ett inlägg innan jag gör det. Jag skrev förut idag att jag nog inte skulle orka göra så mycket idag och därför kanske inte lägga in not mer inlägg. Men det blev ändring på det tack vare sandra. Fick lust och ringa runt och se om jag kunde hitta någon som ville hitta på något så man inte blev stilla sittande hela dagen.
Som tur var fick jag tag på Sandra så vi bestämde att vi skulle gå till mårn. Men vi skulle gå bakvägen dit så jag skulle komma till henne först och så sa hon att hon hade något att visa. När jag kom hem till henne ser jag henne sitta på trappan och i knät har hon en jätte söt kattunge. Den var verkligen hur gullig som helst. Vi satt och gulla med den ett tag innan vi börja gå. Men vi hann inte speciellt långt innan vi ändra oss. Det va så länge sen vi åkte moppe så vi betämde oss för att ta den upp i stället

När vi kom upp till mårn efter mycket om och men va det verkligen skitfint där uppe ^^ solen lyste fortfarande så vi bada fötterna lite men det var så jätte skönt i vattnet så det blev ett inpuls bad. Som tur var hade jag bikinin under shortsen o linnet. Det var riktigt härligt och bada men det blev jätte kallt när vi kom upp ur vattnet. Men när vi torkat lite tog vi på oss kläderna igen och åkte hem till mig. Det blev o ta lite rester eftersom båda var hungriga och till "efterätt" blev morötter med tacodipp.

Vi kolla också på "Tre systrar och en mamma". Den är riktigt grymt kul. Skratta fast det a andra gången man såg den. Men nu ska jag faktiskt ta o sova så skriver lite mer imorrn. Sov gott allesammans.


Puuusssheeei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0