bokköp och jobb

Hej hej,
Ursäkta för dålig uppdatering men idag har jag inte haft orken och inte igår heller. Det är väl denna sommar hetta som gör det. Men nu ska jag inte klaga på det fina vädret. Det är lika bra att njuta av det medans det finns.
Idag har jag legat på balkongen och solat på förmiddagen. Vid klockan 2 tog jag bussen in till stan, hoppas av vid södertull. Tänkte gå in en snabbis på bokhandeln för att se om de hade fått in en bok jag var jätte sugen på att läsa. Och vilken tur man kan ha ibland! dom hade den faktiskt inne, så den blev inhandlad. Var en tvungen att börja smyg läsa lite ur den. Kan ju inte vänta ändå tills ikväll. Nu ska jag återgå till jobbet så skriver jag lite senare.
Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0