3 dagar kvar

Gomorgon allesammans.

Idag är det bara 3 dagar kvar innan jag slutar grundskolan. Det känns skönt att få komma därifrån men samtidigt känns det väldigt sorgligt att behöva lämna klassen.

Idag är det bara en lugn dag i skolan, det blir att kolla på film och äta lite godis och ha det lite allmänt mysigt den sista tiden med klassen nu. Vi får även sluta tidigare så vi slutar redan halv 12. När vi har slutat idag ska jag gå och få mina naglar fixade inför balen och sommaren.

SEdan blir det att göra sig fin inför kvällens bal. Hoppas att det kommer bli bra. Det är något man märker. Men nu ska jag snart gå till skolan så ni får ha det så bra!

Puuussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0