varit ute i skärgården.

Heejheej,

Lessen att jag inte uppdatera igår men hade ingen lust. Hade dålig insperation och så var det så varmt så man inte orka göra något. Dock var man ju på jobbet också. Men idag har det varit bättre. Idag har mamma, micke och jag varit ute och firat en kusin ute i skärgården. Dom var där i helgen så vi fick komma dit ut. Riktigt kul, det är riktigt fint där ute.

Det lev fika, bad, tjejsnack, promenad, en båttur med deras båt. När vi var påväg tillbaka med båten såg vi en säl. Riktigt coolt och se en säl ute i det fria. men det lite tråkiga var också att jag fick ett litet lyckobett av mick när vi bada. men det gick inte hål men han råka bita i en nerv så just nu går jag med stödbandage och har lite ont. men det går över om några dagar förhoppningsvis. Nu ska jag inte skriva för mycket om vad som händer i veckan så jag inte har något att skriva om. men ni får ha det så bra.


Puuussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0