tropisk hetta

HEj på er.
Idag är det något otroligt varmt. Såg att det skulle vara tropisk hetta över hela sverige i en vecka. Vilket betyder i mitt fall, ingen bra sömn. Kan verkligen inte sova när det är för varmt. Det ska vara precis lagom. Aja idag innan jobbet följde jag med mamma o Micke till stan. Stan skulle köpa lite mer färg eftersom vi målar om vårt badrum. Just nu har jag redan druckit två flaskor vatten och det hinner säkert blir en till. Nu ska jag gå ut lite så man får lite syre innan man ska ha sista dataskiftet för idag. Imorrn är jag ledig så då blir det slappa och sen till mickes syster och fira henne. Nu ska jag gå men hoppas alla har haft en jätte bra dag!
Puusheei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0