regn!?!?!

Go'morgon på er.
Vet ni, imorse när jag vaknade och tittade ut regnade det för fullt. Inte så jätte kul eftersom jag skulle åka buss idag och då innebär det att jag måste gå 20 minuter i regnet. Inte så värst kul.
Igår var jag på stan med mollie. Riktigt kul. Vi började med att äta på donken eftersom Mollie ville det så gärna. Sedan börja vi gå runt. Mollie hade en liten lista på vad hon skulle ha man jag skulle inte ha något speciellt. Blev inhandlat en perfym, ett puder, läppglans och nagellack. Nu måste jag gå och jobba. Det är nämligen så att det är daycamp deltager här idag och dom är så jätte söta. Dom när en typ till höften och är jätte snälla.
Ikväll ska jag sova hos min pappa så kanske uppdatera något där ikväll. Men hade bra
Puussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0