regn och åter regn

Gomorgon på er!

Nu är det söndag igen. Sista dagen på veckan, va fort tiden går. Inatt har jag nästan hela tiden hört det regna och det gjorde det fortfarande när jag vaknar och nu med. På morgonen nu klippte Mikeal min lugg så den slipper hänga ner i ögonen på mig. Nu på förmiddagen ska jag fixa ihop ett par lösnaglar så jag slutar bita på naglar. Fy på mig. Sen på eftermiddagen ska jag hjälpa Emelie dela ut reklam åt Matilda. Inte alls så sugen på det just nu såsom vädret ser utö. Men det är bara bita ihop och se glad ut. Ikväll så kommer Rebecka till mig så vi ska sova över. Vi ska också vara så våghalsiga att vi ska testa på att gå ut och springa. På måndag morgon ska vi in till stan och gå runt där och ha riktigt mycket allmänt trevligt innan jag ska iväg på typ en liten avslutning för oss ungdommar som jobbat på stdium sportscamp i sommar.

Skriver senare idag. Pussheei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0