pannkakor och nattbad

Godmorgon.
Har alla sovit gott?? JAg vet inte riktigt om jag har det, har varit jätte orolig för att försova mig. Men det gjorde jag inte som tur var. Igår sov jag hos pappa och det tänkte jag göra idag med. Igår när han hämtat upp mig på jobbet åkte vi förbi stan en snabbis och sen åkte hem. Båda var jätte hungriga så vi bestämde hos för att göra pannkakor. Hur gott pannkakor än är så smakar nästa alla likadant så vi börja blanda i lite olika saker i pannkakssmeten, vi gjorde tre olika sorter men bara 1 blev jätte bra och 1 blev sådär, men vet vad vi ska göra nästa gång vi gör pannkakor, den tredje som vi gjorde blev smaka knappt någonting, det blev som en vanlig helt enkelt. Efter pannkakorna var man mätt och belåten. Vi satte oss i vardagsrummet och tog det lite lugnt. Vid klockan 7 drog pappa och jag ut till ågelsjön och tog ett kvällsdopp, Det var kallt innan man kom i.
Nu ska jag sluta skriva, men skriver nog lite senare. Det är nämligen så att jag är ensam i datastudion idag så det finns typ ingen som kan byta av mig. Inte så kul, men det blir roligare sen ikväll för då ska Anna och jag till centralbadet. Men nu ska jag sluta. Hoppas alla får ha det en jätte bra dag i solskenet.
Puusheeei<3

Kommentarer
Postat av: Selomun

hej san..

2010-07-18 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0