mmhmmmm

halojsan

nu sitter jag vid min brors dator. Han var itne där just nu så tänkte jag att jag kunde spara på lite energi och inte starta mig. Har precis duschat bort all färg från kroppen efter avslutnigen på jobbet. Vi måla oss blåa men sen upptäckte jag att en av färgerna var väldigt att få bort så är fortfarande lite smått blå. Funderar på att kanske gå ut lite ikväll men får se om man lyckas ragga upp någon.

Igår så var jag, Rebacka, Emelie och några andra treliga personer ute och gick typ kl 12 på natten efter att i kollat på någon jätte konstig som hette Smoke Signals. Men det var riktigt trevligt. När vi kom hem så satte becka och jag oss vid datorn men vi kom inte särifrån förren vid kl 2 men då lyckades vi starta att perfym krig så i höll på att kvävas i rummet så då var det bara öppna fönstret.

Men nu måste jag gå för nu kom min bror tillbaka och vill ha sin dator. Men skriver imorgon.

Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0