Min första ensamma natt

Gomorgon på er
Inatt var min första natt jag sov ensam. Om jag är knäpp?? Aa det kan man säga. Jag tyckte det var lite smått läskigt. Annars har jag alltid sovit med någon kompis eller haft min bror eller någon förälder hemma. Men det gick fin fint, Sov lite halv dåligt  men överlevde natten som tur var. Men vem hade kunnat tänka sig att det var så tråkigt att bo själv! Idag ska jag iväg o handla. hahaha börjar nästa kännas som jag flyttat hemmifrån. Men det är gymt kul så längtar jätte mycket men jag ska iallfall inte ha en sådan stor lägenhet. Blir så ensamt då.
Men nu ska jag va lite social med barnen. Det är daycampare här idag och dom är så söta!
Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0