Jag kom in!!!!

Nu är jag riktigt mycket glad!! Jag kom in på mitt första val till gymnasiet. Blev riktigt glad när jag fick redan på det. Satt uppe igår kväll och chatta lite och skulle precis avsluta hade jag tänkt. Men då såg jag att en kompis lagt upp en bld så jag tänkte kolla det innan jag somna och då såg jag att det var resultatet på gymnasieintagningen så då var det bara att skynda och logga in på den sidan som visar vad man kom in på och såg att det stod att jag hade blivit intagen så då var då bara att trycka JA, Börja hoppa runt i lägenheten. Väckte tillochmed min mamma för att berätta.
Lika glad idag också, man ville ju såklart komma in på sitt första val. Idag var även mamma och jag på stan. Jag skulle kolla på bikini. Men hitta inte någon som passa till 100%. Men däremot hittade jag en vit jeans kjol på kapphal som jag köpte. Blev riktigt stolt över den. Men nu ska jag fortsätta jobba som vanligt. Och se där kom det ordet igen. Hoppas alla har det bra.
Puuussheeei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0