inne på mammas dator......

Hej, sorry att jag är dålig på att uppdatera men just nu kan ja ginte göra not stort inlägg för min mamma ska ha datorn. Idag börjar min sista vecka att jobba kväll. Bara tre veckor kvar på jobbet. Idag ska jag följa med mamma i micke in till stan o sen släpper dom av mig på jobbet.
Igår jobbade jag dag men vi sluta tidigt eftgersom deltagarna åker hem på förmiddagen. När jag kom hem kom rebecka förbi och vi åkte upp till mårn o sola och badda lite. Det var riktigt kul. Hade inte sett henne på jätte länge. Så det var lite kul. Lite senare på kvällen kolla jag och anton på film. Tvinga honom och se på mamma mia. Han ville inte men han hade lovat så. Ett löfte är ett löfte. Men nu kan jag inte skriva så mycket mer. Min mor ska ha datorn. Men skriver ikväll eller imorrn.

Pussheei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0