hej igen

hej på er.
Nu kan jag skriva igen. Fick lite bråttom att logga ut från datorn eftersom det kom ungar och då får jag inte sitta. Men tänkte bara lägga in resten av det jag tänkte berätta. Igår så Förrgår kom Sandra till mig på kvällen och vi hade jätte massa kul. Vi kolla på film, var inne på datorn och prata. Igår vid lunch så gick Sandra och jag ut och hade vatten krig Det var riktigt kul. Men Sandra påstod att jag fuska men vi hade ju inga regler. Men det blev lite kallt efter vattenkriget så vi hoppa in o bastun ett tag och kolla sedan på film o och fika och hade allmänt mysigt.
På kvällen följde jag med mamma och Micke till Gamen. Gamen är det ställe Micke flyger med sitt modellflyg. Men det blev inte så mycket o flyga, det blåste för mycket. Men vi hade trevligt och grilla lite och mamma och jag satt och läste bok.
Så nu har jag berättat allt jag har gjort. Nästan iallafall. Men nu ska jag fortsätta jobba. Hade bra
Pussheei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0