har aptråkigt.

Heej på er

Just nu sitter jag inne på pappas datro. Han är och jobbar och jag börjar inte förren kl 3. Idag har jag chillat lite. Blev väckt av pappa halv 10 när han ringde för att han glömt not blått papper. Men jag orka inte gå och lägga mig efteråt så jag gick upp och klädde på mig lite och sen satte mig och åt frukost och kolla på en film. Det blev att kolla på DoA, Dead or Alive. Den var faktiskit riktigt bra. Har sett slutet men hade inte sett börjar så just då fatta maninte riktigt men fattade när man såg hela. Men vet inte riktigt vad jag ska göra nu i 3 h innan jag börjar. Jag ska äta lite och så men har inget mer planerat och jag känner att jag inte hinner så mycket på 3h o inte  har man pengar så man kan dra ner på stan. Aja det blir väl o sitta här hemma och kolla på film. Men nu ska jag gå och kanske börja med  lite lunch. Vet inte riktigt vad det blir än men det löser sig nog. Men hoppas alla dår det jätte bra idag.


Puusheei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0