Gud så skönt.

Nu sitter jag på balkongen hemma i blacka med min mor och läser bok. Eller aa hon gör det nu iallfall. Jag ville in på bloggen så la undan min bok lite. Men idag har jag haft hur trevligt som helst. Först tog jag mig en liten sovmorgon efter som det blev sent igår och sedan drog jag ner på stan och fika med Helena. Det var verkligen hur trevligt som helst!
Igår var jag ju som sagt var på poolparty med anna. Men träffa och jätte många trevliga personer som jag inte sett på länge och några som jag itne träffat men vetat vilka dom var. Det var verkligen hur kul som helst. Så ett stort tack till er tjejer för en asgrym kväll!
Nu blir det bara ta det lugnt. Vid klockan 7 ska mamma och jag gå och träna lite eftersom inte någon av oss har gjort det på länge så man inte kommer allt för mycket ur form.  Efter det ska vi in och hämta mick i stan och en sak jag glömde hos pappap. Men det var en liten snabb uppdatering om hur min dag har sett ut. Kanske skriver något ikväll om jag orkar gå in på datan men hoppas alla har haft en jätte trevlig dag så önskar jag er en fortsatt trevlig dag.


Puussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0