goooooodis!!!

Nu tror jag att jag börjar utan en hälsning. Eller blir det konstigt?? Men men nu har jag redan skippat den.

Idag var ju som sagt min sista jobb dag. Kan inte riktigt fatta det. Känns lite knäppt. Men samtiditg skönt. Eftersom det här var sista lägerveckan så var det halva priset på allt godis i kiosken. Så jag passa på att köpa upp lite pengar. Men köpte också godis till min jätte gulliga mamma.
Nu är jag jätte trött så ska skriva detta lite snabbt o sen gå o lägga mig.

Idag när jag slutat så hämta min bror mig och så åkte vi så jag fick hämta mina sista saker hos pappa och sen så drog vi hem. Vid 4 åkte jag till Mollie så vi var en stund innan vi begav oss upp till vånga för en grillkväll. Det var riktigt trevligt att få träffa lite folk som man inte träffat på jätte länge. Snart börjar också min nedrkning till Groowe lägret. På måndag är det bara en vecka kvar tills Mollie, jag och jätte mycket andra trevliga människor åker iväg till öland i 5 dagar.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Skriver ett inlägg imorrrn.

Puss o gonatt <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0