277

Idag har det tyvärr inte blivit så mycket bloggande. Imorse hann jag inte för att jag ville umgås lite med min mormor innan hon åkte och så hade jag en tid hos doktorn att passa. Har ju hostat så förfärligt nu så tyckte det var dags att kolla upp det. Hade tydligen kruppliknande hosta.
Fick någon stark medicin som jag mår pyton av. Har hjärtklappningar, skakis i hela kroppen, trött o så känns det som man får feber. Hoppas det inte ska bli så varje gång jag ska ta den medicinen för ska ta den tre ggr/ dag.
Men ska se om jag får in not mer inlägg ikväll.
Puusheei <33

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Nu är veckans blogg julspecial avgjord. Kanske var det just du som vann den här gången.



Hoppas julen har varit toppen!



2010-12-28 @ 09:30:37
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0