268

Dan före doppardan.

Känns helt otroligt att de är dagen före julafton. Känns erkligen inte som det, men hoppas att jag får lite julkänsla till kvällen. Måste slå in dom sista paketen också.
Snart ska micke och jag ut och övningköra lite om bilen tillåter det vill säga, den har ett eget liv och vill inte alltid vakna till liv när det är kallt.
Senare ska jag ut och leka lite med sandra och röra på mig och gå massa steg så jag inte behöver stressa upp mig över det imorgon. Ligger faktsikt rätt så bra till nu men det är bra att tänka lite före (A) :)
Nu ska jag gå och ta på mig ett par byxor. 

                                                          

Puussheei <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0