263

Usch o lite fy!
Nu under vintertid blir min hud lite torr. Tu att det finns återfuktande krämer!! Men jag tror faktiskt inte jag är den ändå som har dom problemen. Men mina tips mot fnasig vinterhy är:

• Änvänd peelingar så ni får bort dom torra hudflagorna.
• Smörj in morgon och kväll med återfuktande krämer.
• Tvätta av sminket när ni kommer hem och inte gör något särskilt,
   huden andas mer då.
• Drick mycket vatten, det återfuktar och ger huden bättre spänts
• Unna dig en ansiktmask en gång/vecka.
   Välj rätt så den rengör huden på djupet + att det är avkopplande

                 

Oriflames produkter är något jag kan rekomendera. Dom är väldigt bra och prisvärda + att oriflame testar inte sina produkter på djur

Puusheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0