259

Veckans dikt
       By; Guuldlock

Kärleken är svår. Vet inte mycket om det igentligen.
Vad heter den personen?
Känner jag den??
Vart kommer jag träffa den personen? På bussen? I biblioteket? På ett tak?
Jag har faktiskt ingen aning. Jag vet inte ens hur han ser ut! Mörk? Ljus? Skägig? Lång? Tjock? Kort? Smal? Vem vet?!?!? Inte jag iallafall. Någon gång hoppas jag få reda på det.
Men ibland slår det mig, tänk om man redan visste vem HAN är. Skulle det vara samma sak då? Jag tror faktiskt inte det....
Det är något man får vänta och se
Rosor som törnen, honung som ättisksprit. Dit måste man ta sig oavsett hur vägen sen ut. Men man vet alltid att den rätte finns där framme!

Puusheei <3

Kommentarer
Postat av: mikaelanilsson

du är sjukt bra älskling på att skriva<3

2010-12-19 @ 23:26:50
URL: http://mikaaelanilsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0