252

Oj oj oj vilken händelsefull dag det har varit idag. Började med att jag hade ont i knät, går till skolsyster och skickas vidare till vårdcentralen. Medans jag väntar på att få åka dit så hoppar jag runt lite och lyckas halka och landa på andra foten. Får ont men struntar i det så fortsätter gå, när jag kommer till vårdcentralen så ber jag doktorn titta på foten också o den var mer intressant.
Han skickar mig vidare med en remiss till sjukhuset om röntgen. Kommer dit väntar ett tag, röntgas och allt såg bra ut men har fortfarande ont så ska lägga mig med foten i högläge och försöka underhålla mig på not vänster.

                                      

Puusheei <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajajjajaj !



stackars dej kajsa, den ultimata oturen om man säger så ! :/ <3

2010-12-16 @ 22:02:23
URL: http://sunnycake.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0