251

Guuuuuud, höll typ verkligen seriöst på att dö idag när jag gick på stan. Olle var där!!! Idol olle alltså ;)
Fick autograf och kram av honom! Han var verkligen supertrevlig också. Träffade


how to make a gif

                                                
                                                     Sötunge allså!!!!

Fick tyvärr inte med någon bild på andreas. Men hoppas det kommer bilder på mig med alla tre snart. Fick låna en kompis kamera så hon lova att skicka.
Innan jag kom ner på stan så var jag hemma hos min pappa lite och fikade med min bror och träffade honom. Var verkligen supertrevligt att få träffa honom igen och prata om dittan o dattan.
Men nu ska hjälpa till att vika lite tvätt. Skriver sen ;)

puusheei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0