248

Nu är jag hemma efter en dag, som jag vet faktiskt inte om den har varit bra eller dålig?!?!
Imorse så vaknade jag en timme försent vilket resulterade med att jag missa bussen, får ta en annan som inte går samma väg. Får gå av långt för det jag igentligen ska gå av och får gå/springa ner till garvaren för att hinna itid till lektionen. när klockan är 08.22 hinner jag in i klassrummet med 8 min till godo innan lektionen börjar.
Sen resten av dagen har faktiskt varit helt ok, fick äta julmatsrester idag, hur gott som helst!
Gick på stan lite med mikaela efter medans jag väntade på mamma.
Vi åkte och handla lite och sen bar det av hemmåt, nu ska jag göra lite läxor och sedan ska jag duscha vaaaaarmt och sen krypa ner i sängen och somna tidigt idag. :)

Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0