245

Veckans dikt
       By; Guuldlock

Ibland blir det fel.
Ibland löser det sig till det bästa när det gått fel.
När det inte går att ordna,
och problemen gräver sig djupt ner.
De gör stora svart hål i mig.
De äter mig levande innefrån.
Jag sparkar men jag kan inte röra mig.
De har förlamat min kropp.
Mitt sinne är plågat men tankarna snurrar.
Min kropp är orörlig, kall och död.
Jag vaknar upp all smärta är borta.
Jag ser mig själv ligga på marken lerig och blöt.
Ögonen är uppspärrade av skräck och munnen formad efter skriket.
JAg vänder mig om och går,
försvinner in i oändligheten.
Utan någon smärta men med sorg över det sörgande


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Kul att du var med i veckans blogg hos mig. Nu ligger vinnarna länkade - kanske är du en av dom.



Om inte ligger ny chans uppe redan nu.



Lycka till!

2010-12-13 @ 15:36:27
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0