242

Måste bara verkligen skriva detta. Jag läser rätt så många bloggar, både kompisars och lite större bloggar. Dom större bloggarna som läses av många fler borde nog tänka lite på vad dom skriver. Det ska självklart vi mindre också göra.
Men idag när jag läste blondaa.blogg.se blev jag lite förskräckt och sårad faktiskt. Han hade gjort ett inlägg där han fråga, jag citerar:
Tycker ni att tjocka är värda att leva?

Jag tycker faktiskt inte det är något man ska skriva på en blogg. Och jag hoppas verkligen att han inte är seriös!
Men det är ju som sagt hans val vad han skriver på sin blogg men lite borde han tänka sig för.
Alla är lika mycket värda att leva!! Hur du än ser ut. Tjock som smal, gammal som ung, vilken hudfärg du än har, handikappad eller helt funktionabel, troende eller ateist, det spelare verkligen ingen roll. ¨
Det tycker jag, så punkt slut!

Puusheei <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0