232

Gomorgon på er. Just nu sitter jag och mumsar på en bit knäcke och väntar på att få åka till skolan. Många roliga ämnen iadg men även några som är mindre roliga, men man måste ju ha dom också.
Nu är det inte många dagar kvar den här veckan. Det är också även bara 9 dagar kvar sen har man klarat av sin första termin på gymnasiet. Det låter faktiskt nästan lite galet. Men det har gått super fort verkligen.
Nu måste jag avsluta så jag hinner äta annars blir det inte så bra, min mage har en förmåga att låta väldigt högt när den är hungrig. 

                               

Detta övanför är ett tips om man är hungrig. Jätte smidigt att ta med. Man behöver inte ha något pålägg. Man får inte en kick av det, och man håller sig mätt längre :D

Puusheei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0