228

fyyyyyy vad kallt det är. Okej det är inte jätte farligt kallt som när det var näst -20 men fortfarande väldigt kallt.  Har precis kommit hem och värmer mig med lite mat. Min mor har gjort leverstuvning som jag sitter och mumsar på ;) Många tycket inte det är gott men det gör jag. Gillar smaken, det är ugnnötslever.
Är jätte sugen på att basta och det skulle jag gärna göra om jag inte var så förbaskat rädd för att vara nere i vår källare själv. hahaha. Är verkligen super rädd. Var där nere själv en gång och jag börja prata med mig själv, inbilla mig saker och som toppen över i kommer det en jätte stor spindel. Då gick det inte längre, så går inte ner dit själv helst. :D
Men nu ska jag avlsuta detta inlägg samt min mat. Sedan vet jag inte vad som händer. Det märker vi ;)

puusheei ;)<3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bastu låter skönt i detta väder lite synd för dig att du inte vågar gå ner själv men skulle inte vi kunna va en dag hos dig då det är kallt så kan jag hänga med ner om du vill eller så skiter vi i basta men det skulle va kul att ses igen

2010-12-08 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0