223

Gomorgon;)
Sitter just nu och ätar frukost och försöker kontrollera min hosta. Fick ju lite tabletter av min mor igår som va hoppades skulle funka men icke sa nicke :/
Inatt har jag hostat sönder mig. Tycker nästan att det räcker med om jag gör det på dagen men det tyckte inte hostan tydligen.
Det som är skönt idag är min snälla mamma kunde skjussa in mig och carro till skolan så slipper vi sitta på en buss o frysa ;)
Vid 11 idag ska jag iväg på en akut läkartid. Kan berätta i eftermiddag om det går bra eller inte men önska mig lycka till :)

Puusheei <3

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i veckans blogg igen



Allt bra idag?

2010-12-07 @ 13:24:14
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0