220

Usckibuski :( har fått världens hosta nu idag och igår men idag har det känts som att jag har hostat sönder min hals helt totalt.  Hoppas det blir bättre, mamma köpte några tabletter på apoteket som jag ska ta nu i ett på dagar och se om det blir bättre.
Idag när vi kom till skolan så var det verkligen sviiiiiiiiiiiin kallt!!
Det hade varit strömavbrott så det fanns ingen värme alls och det var kolsvart när vi kom dit. Elen kom tillbaka efter ett tag men inte värmen! :O
Så vi hade kökslektion i kanske ca 10-15 grader C. Inte så väldans skönt kan jag berätta. Ingen hade lust att göra något som var kallt. Men det var ingen lunch öppen idag som tur var och inte imorgon heller, så jag får inte någon sovmorgon.
Nu ska jag gå och kolla i almenacka om jag har några lexor som måste göras ;) Skriver upp allt där. skulle itne ha koll annnars. hahaha
Men måste bara få berätta!! Min lärare kom fram till mig idag och bara : Jag måste få gratulera Kajsa, du är den enda i klassen som har 100% närvaro i november!

                                                       

Wiiiiihuuuuu

Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0