218

Vet ni vad jag har glömt idag !!!! ?
DET ÄR ANDRE ADVET!!!!



Mörkret tätnar i advent                          När andra ljust brinner är snart
och vårt andra ljus blir tänt.                   lucia här,
Gud bevare dem som gråter.                 Hon bjuder oss på kaffe
Låt dem le och leka åter.                       och bud om julen bär.

Usch och fyyy vad tiden går fort!!! Jag har inte ens hunnit börja köpa julklappar än, eller joo lite har jag smygbörjat men jag har verkligen jätte många kvar så det är dags att sätta fart nu innan det blir allt för stressigt.
Det är knappt bara 2 och en halv vecka kvar i skolan, två valiga veckor. Sista veckan ska vi vara i köket hela måndagen och tisdagen. Sen på onsdagen har vi tre lektioner och sen slutar vi!
Tänk vad tiden går fort. Känns som det var typ förra veckan vi var en helt ny klass och man inte kände någon men snart har vi klarat av vår första termin tms. Sm sagt, fy va fort tiden går

Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0