215

Idag var det skönt med en riktigt sovmorgon även om den kanske va lite halvt framtvingad, hahaha, vaknade flera gånger men var för trött så tvinga mig själv att somna om men vid halv 12 fick det räcka så få gick jag upp.
Har precis avslutat frukosten och sitter och lyssnar på cue. Älskar verkligen hans låtar. Mina absoluta favoriter är crazy, burnin och wrinkle round you eye.
Idag blir det nog bara att ta det lugnt, ska kanske försöka mig på en liten spadag för mig själv och försöka återkalla sommaren lite med skön sommar musik och massa sköna sommar minnen.

 
Groowelägret 2010 på öland. Vill tillbaka dit nästa år. Men nu ska jag gå ;) Ha en bra dag


Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0