214

Gomorgon ;) elller goförmiddag rättare sagt. Känner mig ändå rätt så utvilad efter natten alla skojjsigheter.
Jag ohc mikaela somnade väl inte förren framåt 2 där eftersom vi låg och prata om dittan o dattan. Men imorse när jag vaknade så var inte mikeale där! Tänkte bara shiet vart har hon tagit vägen.
Men tydligen hade hon vaknat och gått upp ett tag och då hade jag tydligen brett ut mig över hela sängen så hon hade fått gått o lagt sig på soffan. hahahahah, så kan det va.

make a gif

Nu vid 11 ungefär fick Micke lite besök och han hade med sig sin yngsting. Så det blev att ta fram den kära järnvägen och få tillbaka lite av sitt barna sinne. Det var verkligen hur kul som helst.
Fast det kanske inte verkar så kul att köra runt ett tåg så var det de ;D
Nu har mikaela åkt hem och jag ska fixa lite och vila lite. Sen kanske jag ska vara med Sandra ett tag, det var ett tag sen vi var så.

Puusheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0