tillbaka för en dag

Heej igen.

Tänkte bara göra ett inlägg idag innan jag åker till öland på läger för då kommer jag inte kunna göra några inlägg på 5 dagar. Men nu när jag hade ett braek så har jag vart mycket med kompisar. Tagit det lugnt och så har jag träffat min biologiska morfar. Det var riktigt roligt. Jag hade tydligen träffat honom när jag var mindre men har inget minne av det. Idag har jag packat inför imorgon då man ska åka på läger till öland.

När jag kommer tillbaka ska jag bättra mig med bloggande och lägga in bilder bättre. Kommer även ändra på en sak till. Kommer inte skriva massa rubriker utan nummer på inläggen. Tycker det är riktigt svårt att skriva rubrikerna. Har tagit denna jätte bra idee från en annan blogg. Men nu ska jag blåsa håret o platta det så det är inte jätte ruffsigt imorrn.

puussheeei <3

Kommentarer
Postat av: Eka!

Groooooooooowe!

2010-08-01 @ 22:06:17
URL: http://justinodiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0