42

hallojsan.

Vet att jag är dålig på att uppdatera. Ajjabajja! Men det är så jätte mycket just nu och igår så var jag med och hämta sandra i linköping och sen sov hon över så då hade jag inte tid och blogga men ska försöka skriva så ofta jag kan.

Idag ska sandra och jag ut med moppen och kanske plocka lite blåbär och svamp. Ska se om vi hittar något iallafall. Det märker vi.
Igår i skolan var på himmelstalundsfältet för en lära-känna-dag. Inte speciellt värt tycker jag. Vi spela bara brännboll och det var inte så jätte kul. Men vi fick gå hem lite tidigare och då drog jag,carro, jens o calle ner på stan. Där mötte man jätte mycket folk som man kände så var lite artig och hälsa. Senare kom coffe och joina oss. Mötte även mollie, tobbe, matte och edward på bussen så då fick man lite sällskap men nu ska vi ut o plocka blåbär.

Pussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0