4

Hallojsan :D

Idag har jag varit på xtra matte dag. Första dagen men man kände sig nästan lite dumförklarad. Det gilla jag inte. Men det funka väl. Är ju inte tvingad så bara att skippa om man inte pallar mer. Men träffa jätte mycket trevligt folk. När det slutat vid halv 1 så kom Jhimmie förbi så vi drog ner på stan och fika på fräcka fröken dagen till ära.

   
                Jhimme tog en morotskaka     
    




Jag tog en Kajsa Warg macka men den var så god så attt jag råka äta upp den innan jag tog kort på den. Efteråt
gick vi vårt vanliga varv o hälsa på massa människor vi kände. Och jag träffade faktiskt på Tuss. Har saknat henne massa insåg jag när vi stod o prata. Sedan gick jhimmie o jag lite snabbt till lagerhouse där jag köpte en liten present till micke som fyllt år.

 
Dagen outfit: Linne från bikbok
                    halsand från lindex och ginatricot
                    vanliga blå jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0