5

halloj.

Blir ett sanbbt inlägg nu för vet inte om det kommer börja åska snart här nämligen. Kom hem för kanppt en timme efter en heldag på stan. Första var man på xtra matte mellan kl 9. Eller det börja då fast carro o jag var där  20 över 8 bara för att det inte går någon senare buss men åt frukost utanför där i solskenet så det var lite mysigt. Där var vi till halv ett då jag mötte upp sandra för att hjälpa henne handla lite. men jag handla nog mest av oss. Ooupsi. Men kommer lägga upp bilder på kläderna imorrn och vart jag hittat dom också lite sont :) Kan säga att jag har väldigt ont i fötterna efter en hel dag på stan o bara gått omkring, men nu måste jag stänga av datorn om jag vill ha någon kvar. Skriver imorrn. Promess.
Kan säga att på lördag ska jag åka iväg men säger inte än vart ;)

puussheeei <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0