39

Namen va trevligt att kunna vara inne på internet. Vet inte vad det är just nu men alla datorer som jag är inne på är verkligen jätte sega och internet går lika snabbt som en snigel. Inte kul.

Men andra dagen i skolan idag så nu har man börjat lära känna lite folk så har träffat några som är riktigt sjyssta. Så det är riktigt trevligt. Får se hur veckan fortskrider och vilka man hamnar med. Efter skolan drog vi ner på stan lite och gick runt massa och hade trevligt

Men nu ska jag kolla på tv och sen kommer min pappa så då ska jag vara lite social med honom. Men det är inte jätte kul att jag inte kan uppdatera så mycket men jag ska göra det så mycket jag kan. Men hörs senare


Pushseei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0